Wednesday, August 18, 2010

a Chapter from a Diary of mine...


relationship!



pertama tama skali aku nak ckp yg aku sbnrnya kind of bosan ngan relationship yg kesudahannya aku yg kene tinggal...haaa...bunyi amat klakar bg korg tp x bg aku...asl aku dh start siyez ngan satu2 rltionshp, in d end mesti bad thing happen..bosan seyh...kang aku memain kang laki 2 plak yg siyez thp dewa...payah!!!

dlm phubungan aku lbh sukakan ada unsur kejujuran... xksh lah ko nak g mane ngan sape pon janji ko jjr ngan aku ape yg ko ckp... tp aku penat kot...apa yg aku harapkan dr seorang lelaki beza dgn apa yg aku nk...yg salu aku dpt sume mcm haram...nak dpt yg kaki pmpn, penipu siap...sumenye buat aku fedup!!

KES 1: aku knl ngan sorg laki nie mlalui kzn aku...baik tp at d same time nakal...giler rempit, kaki gaduh..sng ckp muka GANAS tp dlm HATI ADA TAMAN... sepanjang 2bln relation aku ngan die, happy gler... JUJUR yg aku harapkan mmg ada pd die. dats y hbgn ktorg kkl smpai stgh tahun (aku xpnh kapel lbh dr 4 bulan, yg nie 1st). akan tetapi hbgn yg happy mesti ada kecoh die... 1day dat guy wat hal. curang ngan aku... aik balik ngan xgf die padahal tau aku giler babi syg kat die... aku beranikan diri face2face ngan pmpn 2 (aku xpnh nak bdepan ngan pmpn mlainkn aku btl2 syg kat laki 2). duduk semeja tp die blh ignore aku...wat mcm aku xde. pastu bDRAMA dpn aku... YA ALLAH.. ms 2 mmg btl2 mcabar kesabaran aku. atlast, aku tinggalkn semuanya...maki hamun siap, pastu aku BLAHHHH!!!!
skang??? laki 2 nak berbaik ngan aku... bkn nak ckp pe lah...tp bg aku dsbbkn laki 2 aku dh hilang arah...stdy aku ntah kemana, aku lak dok asek meratapi n bcame more WILD then B4... merana kot. tambahan, kwn yg paling memahami aku bhenti blaja.. aku jd makin streS! xde tmpt tok mengadu...its not dat kwn2 lain xde...tp aku lbh slesa dgn die.. B2B... dat guy br skang nak gtau knape die wat mcm 2... katenye saje... die dgn X die blakon semate nak sakitkan hati aku n ktorg clash! aku ape g ngamok sakan lah!! sumpah seranah mmg ade je bsepah... kalu xnk ckp xnk. jgn nak wat aku mcm pukimak malukan diri nak jumpe ko semua... mmg F***!!! nak maafkan mgkn aku blh. tp nak menerima die balik dlm hdop aku mmg PAYAH!!! nak MUNTAH plak rasenye bile tgk muka die skang!

Kes 2: perkenalan aku dgn dis guy tlalu singkat..perkenalan hanya selama 4hari yg ended dgn A relationship. My world is full of love once again... although its happy at d inside n outside of US, there's 2 much people disagree with it. semuanya mcm xmerestui aku dan dia. sume org nasihatkan aku untuk bfikir btol2. guys! dis is about my life, my happiness, tp kenape korg nak sebok2 bangkang hubungan aku ngan dia??? hanya disebabkan dia muda dr aku? sume ckp die knk2 lg...xmatang...xsesuai ngan aku. sedih tau x!! bg aku itu adalah keputusan aku. kebahagiaan aku bkn korg yg aturkan! bg aku kalau dia blh bahagiakan aku, blh syg aku, knape x??
walo mcm manepon aku ttp ngan die. aku happy sgt ngan phbgn aku ngan die...happy dgn kasih sayang yg die bg, sampaikan aku nak balik srwk pon aku xnk! tp apakan blh buat, bile dh sampai ms tok aku balik srwk, aku baliklah...
aku balik dgn harapan dia akan setia. ku sangka panas ditengahari... bila aku balik ke semenanjung, ternyata dia curang! jarak diantara kami selama 2bln menyebabkan dia mencari yg lain. sebelum aku ucp kata PUTUS, 2bln juga aku merana. dgn tipu helahnya untuk bjumpa pmpn 2, dgn tengkingan yg sering dia lemparkan setiap kali kami bgaduh. akn tetapi segala tipu helah, tengkingan memakan dirinya sendiri.. Tuhan sygkn aku..Tuhan membuka mata aku dgn semua helahnya... terimakasih Tuhan! akhirnya kami putus... tanggal 31.08.09.

So now im being single, mingle, tingle, triangle...hahhahahaha....
single doesnt mean being lonely .. it just mean being free !
we r singles till we find someone who really deserves us and deserves our feelings .. someone who can handle our mistakes .. and if he cant handle us at our worse then sure he is as hell doesn't deserve our best !!!

5 comments: